Julklappar

Jag började fundera igår och kom på att det inte är så lång tid kvar till jul, tiden bara flyger iväg. Det har snart gått 6 månader och jag slutar jobba med.. Jag blir lie smått rädd när jag inser vad tiden går fort. Man kliver upp och går till jobbet, kommer hem och äter och så ser man tv, tittar på datorn och så sover man.. Ska bli skönt att få umgås lite mer med barnen snart fast det är tråkigt att sluta jobba =(  
 
Började i alla fall fundera på om jag skulle börja köpa lite julklappar redan nu så blir det inte så dyrt i december, man har ju tillräckligt med utgifter...
 
Googlade runt och hittade en hemsida med leksaker och kläder som barnen skulle tycka om, barnrummet heter den.. Jag hittade till och med grejer som skulle passa till mammor och pappor också =)
 
 
Den här lampan skulle Milton nog gärna vilja ha i sitt rum som nattlampa. Han som alltid ska sova med lampan på om nätterna. Tuff lampa, skulle vilja se filmerna igen.
 
 
Jag har ju 2 tvspelsgalningar hemma som inte vill göra något annat än att spela Mario..
 
 
Elliots nya favvofilmer är ju ninjago.. Skulle älska denna..
 
Jag vet Hello Kitty galen tjej som skulle älska dessa badlakan =)
 
 
Lektältet var ju hur gulligt som helst =)
 
 
 
Jag älskar Monsters inc.. Längtar efter nya filmen
 
Bra present till mamma, sockar som man kan värma i micron, jag som alltid fryser om fötterna.. Perfekt. VILL HA!!!
 
 
Fanns även detta supersöta får som är en vetevärmare...
 
 
 
Ååååå smurfarna.. Love..
 
Det fanns så mycket fint, synd bara att man inte är ekonomiskt oberoende så att man kunde köpa allt man ville ha.. Fanns mycket roligt och nu har jag lite ideér till julklappar i alla fall.
 
              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Victorias Jul

Bra att börja i tid

2013-09-02 @ 13:27:12
URL: http://Victoriajul.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0