Urkult

Fick försöka komma över mina förlorade mcpengar så jag packade en väska och tog med barnen på Urkult.
 
Vi hyrde en liten stuga i Lidgatu. Den kan jag verkligen rekommendera. 150 kr /natt och vuxen så jag och 2 barn sov där för 150 kr. Inte illa..
 
 
 
 
 
 
 
 
Det var en jättemysig stuga med jättehärliga och trevliga ägare. De gjorde allt för att man skulle trivas.
 
 
Här tillbringade jag och barnen MASSOR av tid..
 
 
Njuter i solen
 
 
För tyg och bandälskare är Urkult himlen..
 
 
Hittade en sådan härlig grupp inne i logen.. Vilket drag. Kolla in Passione Taranta
 
 
 Jag köpte mig ett par byxor på urkult.. så jäkla sköna, älskar dem..
 
 
              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Elin Nordlander

Så jävla grym matta dom hade också! Sjukt nog så hann jag tänka "Hon har ju en likadan tatuering som mig!" ibland är man smart... ;-P

2013-08-09 @ 02:25:49
URL: http://wickedmuffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0