Äntligen klar

Nu är jag äntligen klar med håret. Andrea var tapper och fixade att stå i 16 timmar igår och göra klart. Från 0900 till  0100 höll vi på, jag var helt slut och har varit så trött idag.. Men jag är så nöjd..
 
Men jag var inte så trött att jag inte orkade med lunch på bästa bageriet i världen tillsammans med Therese och Fredde.. Gött gött..
 
 
Satt och lekte med telefonen medans jag väntade på Therese utanför Ica.
 

 
Jag var så fin idag med knallrött hår, chockrosa jacka och turkos halsduk. Hehehe värsta färgchocken
 
 
 
 
 
 
 
Har faktist satt mig vid symaskinen en stund. Sydde ett nytt fodral till min vetepåse av ett uggletyg som jag bytt till mig av Therese.. Så fint.. =)
 
 
Jag har sytt en gardin idag med. Jag köpte en gardin på loppis i övik med spetsenoch så tog jag lös den och satte den på en liten gardin som jag sytt av ett loppistyg.. Jag tycker att det blev bra =)
 
 
Fick paket i posten idag också. Milanogarnet som jag vann budgivningen på tradera. 50 kr med frakt. halva priset =)
 
Det luktar sprayfärg i hela huset nu. Jag gick ut och målade några ljusstakar men tog in dem för att torka och nu stinker det så fruktansvärt.. Det kommer Fredde gnälla om då han kommer hem. Synd att man inte har en köksfläkt som får ut lukten =( Jag har även börjat med min lilla kyrkogård.
 
Det funkade skitbra att använda oasis. Jag ska ta kort imorgon och visa då det är bättre ljus. Mitt pysselrum är så himla mörkt på kvällen. Jag måste hitta bra arbetsbelysning in dit.
              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Therese

Blev jätte bra med håret ;) snygg gardinen vart

2013-01-28 @ 21:39:00
URL: http://Theretro.webblogg.se
Postat av: Elin

Du är ju för cool!

2013-01-29 @ 12:54:53
URL: http://wickedmuffin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0