Dagens pyssel

Har suttit väldigt mycket vid datorn idag, har inte ens tagit av mig pyjamasen men man ska ju ha sådana dagar också.. =)
 
Men jag har hunnit måla lite idag..
 
Fredrik vill inte hjälpa mig att ta in skänken igår för att det var så kallt så när han åkt på jobbet så gjorde jag det själv.. Det var förjävla tungt och jag drog den hela vägen genom lagårn och ut för lagårdsbryggan. Men det blev jobbigt ute på gården. Då kom mormor och försökte hjälpa mig men hon okade ju inte bära men kom ändå på den smarta idén att ställa ena änden av skänken på snöstyran.. smarta mormor, det gick ju hur fint som helst. Och så fick jag upp den på bron själv.
In kunde mormor hjälpa till att bära. Vi tog det så lugnt så.
 
 
 
Jag har målat gula bordet för femteelfte gången men den gula färgen täcker så dåligt.. Nu blir jag less och hoppas att det duger..
 
 
Har målat skänken idag.. Det här var första lagret..
 
 
Andra lagret.. Det fick bli turkost idag =)
 
 
 
Framsidan av hyllplanen och lådan blev lila =)
 
 
Tänkte tapetsera ovansidan och dörrarna.
 
 
Fick något trevligt i brevlådan idag med,, Inte en utan två tidningar. Mollie makes var verkligen bra, en pysseltidning från England. Syrran hade hittat den i Australien och så såg jag att man kunde beställa ett ex för att testa så då gjorde jag det =)
 
 
Milton tappade en tand idag också. Andra framtanden är snart ett minne blott också men jag får inte ta bort den. Den är så lös. Milton säger att han inte behöver tappa den heller.. Han har tillräckligt med pengar hehehehe..
 
Men söt blev han =)
              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Therese

Blir ju jätte bra ;) love it :)

2013-01-15 @ 21:47:04
URL: http://Theretro.webblogg.se
Postat av: Elin

Skåpet kommer nog bli skitbra! Bordet vart finfint. Precis den färgen jag hade tänkt måla mitt fina runda bord. Eller hur var det nu, visst köpte jag ett runt bord?;-P Molly makes rules! Köpte det senaste numret nu. Hur kul som helst. Min favorit bland inredning/pyssel tidningar.

2013-01-17 @ 08:07:54
URL: http://wickedmuffin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0