Dumma tankar

Jag är så fruktansvärt trött på morgonen och hela dagen så jag vill bara gå och lägga mig. Jag kämpar med att hålla mig vaken tills kvällen så att jag får gå och lägga mig men då blir jag pigg.
 
 
Syster skickade den här bilden åt mig och jag skrattade då jag kände igen mig. Fast jag får så dumma tankar, plågande, sorgliga, dålig självkänsla tankar. Jag känner mig rastlös, irriterad och osäker.. VARFÖR??? Jag vill bara sova.. Hoppas att jag kan vakna imorgonbitti och inte försover mig då barnen ska på skola och dagis. Det är oftast Milton som väcker mig och säger att jag måste ge honom frukost innan han ska till skolan.. Storkillen min, tur att jag honom. =)
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0