Hår

Som ni såg i förra inlägget så har jag hållt igång idag. Men det var på förmiddagen Eftermiddagen tillägnade jag mig åt hår. Jag har suttit och letat någon bra sida där de säljer billigt löshår och efter 3 timmar lyckades jag men de hade så dålig information så jag var tvungen att maila dem..
 
Här kommer lite inspiration iaf =)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vilka härliga färger. Jag skulle vilja testa allihopa. Och det bästa med de här frisyrerna och färgerna är att det bara är löshår som du kan sätta i och ta ur som du vill. Det är som små härklämmor som håller fast de här slingorna.. Så snyggt!!
              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Elin

Dräggel! Till och med jag blir ju sugen på att färga håret i något annat än svart!

2013-01-10 @ 10:33:08
URL: http://wickedmuffin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0