Mördare..

Nu har jag fått med mig Therese också på min mördarturné.. I tisdags kom hon hit och hjälpte mig att nacka 3 tuppar. Hasse, Tage och Kurt fick ryka med i tisdagens blodbad. Therese var riktigt duktig, ingen av oss har ju hållit på så mycket med sånt här förut..
 
 
Jag skulle ju ta ett kort före slakten men glömde bort att jag skulle se ledsen ut.. Tråkigt att behöva ta bort tupparna men det blev ju gruppvåldtäkter på hönorna hela tiden så jag tänker på dem...
 
 
Lilla Hasse, min favorit, men tyvärr Hasse, jag går efter utseende, du var inte snygg nog...
 
Vi gjorde en stor kycklinggryta till middag, den var så jäkla god och så bjöd vi gubbarna, ungarna och svärisarna på mat.. Mycket lyckad dag.. =)
 
 
Jag han med att måla kyrkan en gång också. Taket ska bli svart.. Sedan kan jag börja med kyrkogården. 
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0