Nu behövs det förändringar

Jag känner mig som om jag springer runt runt i ett ekorrhjul och inte kommer någon vart. Samma samma hela tiden så nu har jag bokat in mig hos en vän som är duktig på att fixa hår så hon ska göra dreads på mig.
 
Jag har ju bara varit sugen i 15 år på att göra det men fegat ur hela tiden men nu då jag fyller 30 snart är det dax.
 
 
 
Hittade de här lösdreadsen på etsy.com som jag tyckte var så snygga.. Vill ha i håret.. Fredde tycker att det är fult med dreads och att jag förstör håret men jag lyssnar inte som vanligt..
 
Tur jag har syrran och Therese som stöttar och hejjar på =)
 
Nyårsafton har varit bra i år. Therese med familj kom på middag och sov över här så vi hade jätteroligt. Var lite (läs mycket) trött dagen efter och på dåligt humör men jag tror alla överlevde ändå =)
Vi åt lasagne och hallonmoussetårta och drack gott. Lurade i barnen att det var midnatt kl 10 för de var så trötta och griniga då. Fick lugn och ro iaf. 3 stycken sov i en säng och Elliot i min.
 
Vi såg film och spelade kort ända tills 4 på morgonen =)
 
 
JPå nyårsdagen var vi sega. Jag och Therese började pyssla lite. Jag gjorde några gravstenar och kors till min kyrkogård och så letade jag inspiration till just kyrkogårdspysslandet.. Här kommer lite fina bilder.
 
 
 
Sedan tog vi fram skotern och åkte bort till stortjärna och gjorde upp eld och grillade korv. Det var lagom långt bort för de trötta och griniga barnen. Åkte hem och gjorde mat och försökte vila lite..
 
 
 
 
              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Elin

Ja, det kommer bli så coolt! Jag tror du kommer passa skitbra i det, är verkligen din stil! Och vem bryr sig om att du eventuellt måste klippa av dig allt hår. Det växer ju ut igen?:)

2013-01-06 @ 02:44:41
URL: http://wickedmuffin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0