Veckan som varit

 
Jag har haft lite förkylda barn och mycket att göra i veckan därfrö har jag inte bloggat. Internetkrånglet fortsätter också men bara för mig. Så fort Fredrik sätter sig vid datorn så funkar då allt som det ska.
 
 
Fredde kom hem med min favoritchoklad i fredags ville göra mig glad för att jag hade en fläskläpp.. sötis
 
 
Lördagen spenderades med Andrea och hennes familj. Hon har börjat göra mina dreads och jag är jättenöjd. Gud vad jag var nervös innan. Vi höll på 12 timmar och vi har bara hunnit hälften. Nästa hälft på söndag då =)
 
 
 
Therese och familjen kom och höll oss sällskap också. =)
 
 
 
 
Jag har rätt så mycket med hår. Längtar tills det är klart =)
 
 
Har försökt städa lite men det är så tråkigt och det är så kallt överallt så man vill bara sitta under filtar och se film.. -28 ute varje dag =(

 
 
Har försökt ta fina kort på hundarna. Men de vill inte sammarbeta.
 
 
Har slipat och målat en hylla.. Ska ha fler lager färg och lite tapeter på sig också.
 
 
Har sett film..
 
 
I tisdags hade jag, Therese och Thyra tjejdag i Örnsköldsvik. Gick på massor av loppisar och affärer. Jag köpte mig en klänning/tunika på indiska. Här är lite mer som jag hittade =)
 
 
Fin täcke
 
 
Ugglekruka
 
 
Lotusljuslykta
 
 
4 par jeans på barnens hus på 75 % rea. Fick 3 par gratis. 249 kr för 4 jeans, inte illa. mörkblå, 2 turkosa och ett par gröna.
 
 
Elliot skulle modella..
 
 
 
Hittade även detta härliga dockhus med orginaltapeter från 50 talet och övre köksskåpet kvar. Hade så tur att på nästa loppis vi gick på hittade jag underskåpen.. snacka om tur!!
 
Håller på att fixa iordning det nu. fixar nytt golv. ska tapetsera om de tapeter som är alldeles förstörda men försöker lämna så mycket som möjligt. Det finns ingen trapp  men det kommer jag hitta snart, det känner jag på mig.
 
Jag skulle ha åkt till Therese i onsdags men jag kände mig krasslig så jag stannade hemma. Jag orkade inte ens åka med Elliot på dagis så vi var hemma hela dagen.
 
Passade på att städa ur och sortera glasskåpet. Hälften åkte ner i loppislådor.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Allt det där är till salu..
 
 
 
 
 
 
 
 
Det blev så mycket plats över så jag lånade några av syrrans vaser..
 
 
 
Bestämde mig till och med för att sälja min Grön Anna kanna och såssnippa..
 
 
 
 
              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Amanda

Fin du vart i dreads kusin:)

Svar: Tack snälla du =)
Anna-Karin

2013-01-26 @ 16:37:30
Postat av: Elin

Dräggel! Sälj ALLT till mig;-P Vart grymt sugen på den där såsgrejen och glasen.. Men jag ska ju inte köpa saker. Speciellt inte just nu. Snygga vaser jag har!;D

Svar: Det är en scottish highland cattle Elin och det sista är en höna, letar efter någon som har sådana nu. ska utöka min flock =)
Anna-Karin

2013-01-29 @ 12:58:53
URL: http://wickedmuffin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0