Nu är det sommar

Bara en vecka kvar till midsommar.. Känns som om jag har hur mycket som helst att göra men jag får inget gjort.
 
Ikväll spöregnar det så jag kröp upp i fåtöljen med en filt och varm choklad och spelade tv-spel ett tag.
 
Man vet att man har spelat för länge då man blir alldeles för förbannad och slår på närmaste grej, då är det dags att sluta. 7
 
Fick sådan abstinens att plocka blommor, fast det var i tisdags jag plockade sist, att jag gav mig ut i regnet nu ikväll och plockade en liten bukett. Dixie tyckte inte alls att det var trevligt ute utan hon stod på bron och tittade på token i regnet. =)
 
 
En riktig sommabukett med sommarblommor. Nu känns det bra =)
 
Ska ta och sova nu, jobar i kyrkan imorgon tillsammans med prästen så det är bäst att jag är utvilad. Det är första gånegn som jag ska vara ensam och jobba där uppe så jag är lite nervös men försöker intala mig själv att det kommer att gå bra =)
 
 
 
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0