Röda korset

Idag var jag till Ramsele för ett besök hos tandläkaren. Jag skulle vara där jättetidigt (0715) så röda korset hade ju inte öppnat än då jag var klar.
 
MEN jag har funderat länge på en pinnsoffa som de hade där så jag ringde igår till dem och de var så snälla att de kom dit lagom till då jag var klar hos tandläkaren så det vara bara att svänga förbi och köpa soffan.
 
 
En söt liten pinnsoffa för 100 kr. Det är ju ingenting. Jag bar in den i garaget redan efter middagen och slipade, tvättade och målade den.
 
Den blir i samma lila metallicfärg som stolen som jag visade förut. Det blir snyggt mot allt det gröna på bron.
 

 
Sofflocket var ju inte så roligt och smutsigt var det...
 
 
Så det fick nytt tyg. Jag älskar verkligen det här tyget. 100 kr för 5 meter på Jysk.
 
Jag ska måla fler lager imorgon så jag visar soffan sedan då den är helt klar =)
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0