Brobygge

Gud vad varmt det har varit idag. Satt uppe halva natten för att se att fel låt vann igår på eurovision. Tyckte inte att någon låt var något egentligen, ingen wowkänsla där inte men jag, Fredde, Therese och Tommy hade de bra ändå med dricka och chips..
 
Sova länge fick jag göra också. Jag vaknade upp kl 9 av att Elliot och Thyra låg på mig och surrade för fullt. Jag var helt dö.
 
Det var inte bara tv tittande igår kväll utan jag och T han med lite stenplockning också. Värsta träningen. Vi tog på oss ryggsäckar och plockade de fulla.. Det skulle man göra varje kväll.
 
 
 
 
 
 
 
Therese jobbade ju idag så jag har haft barnen medans gubbarna har jobbat på bra här hemma.
 
De har varit jätteduktiga och städat undan en massa grejer, fixat med traktor och byggt på bron.
 
Så här såg det ut imorse.
 
 
 
 
 
 
Men så satte grabbarna fart och började bygga. Tur att vi har virke och en såg så det bara är att gå och såga det man behöver.
 
 
 
Fönstren passade perfekt och det blev så fint. Nu ska de bara målas så vi plocade bort dem igen så att jag kan måla dem och för att de inte skulle gå sönder.
 
 
Fodringen på utsidan är påbörjad också.. De har varit så duktiga idag..
 
 
 
Satt och lekte lite med kameran ute på bron också och tog bilder på mina fina stolar.
 
Så här blev hyllan inne i köket.
 
 
 
Passade bra till tapeten också..
 
Nä nu ska jag gå och se lite tv och försöka hålla mig vaken tills tvättmaskinen är klar iaf. Det har varit perfekt tvättarväder idag. 30 grader varmt och blåsigt. Det torkar på nolltid. Kl är 21 nu och det är 22 grader ute.. så skönt...
 
Men jag är dödstrött.. SOVA!!!!!!!
 
              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Elin Nordlander

Assnygga möbler på bron. Och själva bron blir hur bra som helst med!:) Älskar hur din hylla matchar tapeterna. Man blir glad av ditt hem!:D

Svar: tack de är ju från Uman och så hittade jag ute i bodarna här på gården och så har jag målat om..
Anna-Karin

2013-05-23 @ 13:32:36
URL: http://wickedmuffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0