Byggandet

Fredrik och Tommy höll till i Tarsele hela lördagen och grävde avlopp till garaget medans jag och Therese var i Sundsvall.. Snälla mamma tog hand om våra barn. Jag har sådan tur som har henne..
 
Familjen Fängström sov över så vi kunde börja på en gång hemma hos oss på söndagmorgon.
 
 
 
Gubbarna snickrade och jag och T målade.
 
Jag fick mycket hjälp igår.
 
 
Sådde lite fröer.
 
 
 
Målade pardörrarna som ska till bron.
 
 
 
Och Therese spraymålade en lampa. Den blev skitsnygg.. Försökte stjäla den men den var som svår att gömma. =)
 
 
Jag krattade och flyttade lite blommor och ställde ut bänkarna. Blev så mysigt =)
 
Tack för all hjälp familjen Fängström =)
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0