Bygge

Det har inte hänt så mycket på byggfronten denna vecka. har haft möten och är så trött efter jobbet så man orkar inte.
 
MEN Jag, Therese, Tommy och barnen (deras) var till Ö-vik igårkväll efter jobbet och handlade en massa byggmaterial och färg så nu ska det gå undan.
 
Jag målade till och med de första brädorna på bron redan igårkväll då jag kom hem kl 22. Det blev så fint så med faluröd. Nu ska bara resten av huset målas..
 
Imorgon ska jag och Therese ha tjejdag i Sundsvall men det ser mest ut som om det står byggvaruhus på agendan. Dock måste jag prova lite kläder. Alla bhar har gått sönder och ungarna saknar strumpor.. Vad jobbigt i värmen.
 
Har varit en lugn vecka annars. Har fyllt igen gropar på kyrkogården så att det ska bli en mindre guppig färd då man klipper och så har vi krattat i flera dagar och idag har vi skrapat saket hela dagen till fingrarna var så svullen på mig. Då var jag tvungen att ge mig..
 
Ser ut att bli en fin helg, hoppas på det också.. Trevlig helg på er =)
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0