nu ni, nu ska ni få en massa bilder.

Jag har börjat jbba så mina krafter existerar inte på kvällstid, jag har pluggat alkohollagen och fått 2 kullar kycklingar plus barn och hem så ja har inte haft ork att skriva men här kommer lite bilder från de gångna veckorna. Plus mycket mer...
 
 
 
 
 
 
Bilträff i Övik 1 maj med burleskshow på programmet.
 
 
 
 
 
Vi hade öppet hus på wild west cruisers så jag sydde lite förkläden och väskor till det.
 
 
 
Gubbarna blev så fina i förklädena så..
 
 
Vi hyrde även en hoppborg till barnen.
 
 
Det var en rolig dag, mycket folk och många jänkare kom.
 
 
Fredrik körde fast bilen bakom lagårn så jag var tvungen att hjälpa honom.
 
 
Fick present i posten, underbara skitsnygga vackra tyger från Kina som Systeryster Elin skickat mig i 30 års present. TACK!!!!!
 
 
 
Var förbi grannarna och kikade på de ursöta hundvalparna.. Man blir ju så sugen..
 
 
 
 
 
Sista dagen innan jobbet. Såklart fikade vi ute i den sköna solen.
 
 
Lite krattning han jag med också.
 
Några loppisar han jag med.
 
 
Köpte denna hylla på röda korset.
 
 
Den blev så här fin =) Den sitter i köket nu och håller några elefanter ur min elefantsamling och kökshandukar.
 
 
Köpte lite smådjur för roligt pyssel.
 
 
Skrev ut en fin bild från internet och gjorde en magnet till diskmaskinen
 
 
 
2 kullar kycklingar har kommit till världen nu i vår.
 
 
Har druckit te med Therese, myst och pysslat.
 
 
Har varit andräddare ur en sommarstuga
 
 
 
Flyttat hus
 
 
Och grävt ur garage
 
 
 
 
 
Varit och letat sten.. Är helt slut.
 
Nu ska vi ut och leta mer sten innan Eurovision song contest
              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Elin Nordlander

Åhhh, kycklingar OCH hundvalpar? You are killing me!;-D Snygga tygerna var. Mycket snyggare än jag minns! Jag blir nästan avundsjuk på det jag köpt åt dig. Märkligt... ;P

Svar: ja de är ju hur söta som helst.. Kommer bli jobbigt att klippa i de där tygerna.
Anna-Karin

2013-05-23 @ 13:34:06
URL: http://wickedmuffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0