Shopping

Nu byggs och grävs det för fullt för familjerna Wiberg Fängström så vi var tvungen att ta en tripp till Övik i torsdags för att köpa lite byggmaterial.
 
 
Det blev en hel del som fick plats på Dodgen. =)  Fast det var mycket mera som vi skulle ha behövt.
 
Det resulterade i en tjejdag i Sundsvall i lördags för bara mig och Therese.. Så mysigt =)
 
Vi började på Byggmax med att köpa en massa virke och isolering och annat bra att ha.. Sedan shoppade vi vidare hela dagen lång..
 
 
 
Jag såg en massa fina grejer som väckte habegäret. MEN jag kan svarva sådana ljusstakar själv =)
 
 
 
Hittade en snygg vägg på IKEA.
 
 
Där vi passade på att fika lite
 
 
och lägga upp fötterna ett tag
 
 
Jag köpte lite blommor i Sundsvall också. Dessa är Engelsk pelargon.
 
Det var våra shoppingdagar det =)
 
Tack Therese med familj för en rolig helg.
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0