Pysslat lite till å ja visst ja, jag har ju fyllt år..

Pysslade ihop lite smycken att sälja på handelsboa..
 
 
Jag fick lite smyckegrejer förra veckan så jag och Therese satt och pysslade en kväll..
 
å så han en ju fyllt år igen..
 
 
 
Mamma och pappa kom med en smårgåstårta till mig och så en års prenumeration på Hus och hem. Tack tack =)
 
 
Själv så bakade jag en rocky road browniekaka.. mäktig som bara den.. det finns fortfarande kvar av den i kylskåpet efter en vecka.
 
 
Madde och Nicole kom och hälsade på och gav mig dessa två röda skålar
 
och av fam. Fängströ,/Persson fick jag denna tjusiga dörrmatta och så fick jag en prydnadsgrej i glas som man hänger upp i fönstret men den har jag inte packat upp än och fotat för jag hade tänkt hänga den på bron sen.
 
Tack för uppvaktningen =)
 
 
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0