renovering

Det har ju bara nästan gått ett år sedan jag började på vardagsrummet uppe men nu har jag äntligen startat igen med att göra något.
 
Jag har spacklat väggarna och rivit garderoben som var så ful och trasig. Fredde sa att den skulle vara kvar, att han skulle laga den och bygga till den och bygga hyllor men jag känner min man.. Han kommer inte att ha tid till det så jag rev den. Det blir ingen garderob inne i vardagsrummet.. Snygghet framför praktiska saker.. Jag ställer in en teakbokhylla istället och fyller den med min keramik istället =)
 
Ett litet problem bara.. Tapterna jag har till vardagsrummet räckte nog precis innan jag rev garderoberna.. Nu fattas det så jag söker tapeten på bilden.. Det är en papperstapet från ECO.. Hoppas att någon har den så att jag får ett snyggt vardagsrum =)

              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0