Utflykt =)

Ibland blir man så där skit, ding, jäkla less på att vara hemma med sin man och sina barn så man bara vill skrika. Missförstå mig inte, jag älskar min familj men när vi är hemma alla 4, hela tiden, dygnet runt så behöver man lite egen tid också..
 
Då har jag sådan tur som har Therese som drar iväg en på utflykter =)
 
Igår var det till Strömsund till Hell road tattoo för T ville ha en ny tatuering..
 
Maria som äger Hell road är inte bara supertrevlig, hon är också jätteduktig på det hon gör och Therese tatuering blev skitsnygg!!!
 
 
 
Surrade på hela tiden så det kändes som om vi varit där bara en kvart ...
 
Therese tyckte inte om när jag tog närbilder ;P
 
 
 
Thyra var superduktig hela dagen =)
 
 
Tur att det finns mobiler med spel nu för tiden så ungen hade något att göra =)
 
 
 

Hon hade ju så läckra saker till salu också.. älskade härfärgerna . Thyra hittade hörnan med vuxenleksakerna (dildos) men ställde tack och lov inga frågor om dem.. puh...
 
Det var en bra dag. lite loppisa, dollarstore, tatueringar och en massa surrande med trevliga människor..
 
Tack Therese för att jag fick följa och till Maria säger jag: I´ll be back =)
 
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0