Det bästa från 2013

Här kommer mina favoriter från 2013
 
Gott nytt år på er..
 
 
Bästa pysslet
 
 
 
Gjorde Doris och Dixies profiler i spånskiva och tapetserade sedan..
 
 
Pimpade ett skåp som jag hittade i lagårn..
 
 
Byggt en tavellist helt själv =)
 
 
Målat bord
 
 
 
Sytt en jätteorm till barnen.
 
 
Med Therese hjälp så fixade vi iordning badrummet..
 
 
Symaskinen har gått varm hela året..
 
 
Det blev många väskor sydda under 2013
 
 
Therese hjälpte mig att måla dubbeldörrarna till bron.
 
 
Min favoritstol..
 
 
Therese hall stylades om..
 
 
Och vår husvagn också.
 
 
Vedlådan fick äntligen färg och nytt tyg.
 
 
 
 
Jag gjorde om en massa olika anslagstavlor under 2013
 
 
Har haft många roliga stunder tillsammans med Therese då vi pysslat.. =)
 
 
Slipade och oljade in det här bordet som jag fick av en tant på soptippen.. Bästa soptippsfyndet. (hon hade inte slängt det då jag tog det utan jag frågade medans det låg på deras vagn)
 
 
Är mest nöjd över förvandlingen i kaosrummet.. NU är det ordning och reda =)
 
 
Bästa händelserna 2013
 
 
 
 
Gjorde dreadsen, sjukt nöjd än =)
 
 
Bilen lever efter 10 år..
 
 
Vi köpte Javelin.
 
 
 
Min 30 års dag
 
 
Bästa utflykterna 2013
 
 
Helgen med Therese och Tommy i Lycksele då vi såg topcats..
 
 
Mysutflykt med barnen. Vackert marsväder och korvgrillning, blir inte så mycket bättre då..
 
 
Promenader i vårsolen med vovvarna
 
 
Första fikat utomhus
 
 
Stenletande med Therese
 
 
Nykläckta kycklingar
 
 
Se glada höns och tuppar som får gå ute efter den långa vintern.
 
 
Bilträffar
 
 
Midsommar och Junsele midsummer meet
 
 
Brolle på parken
 
 
Gjort iordning länsman
 
 
Suttit en massa på etsy och dregglat över snygga saker..
 
 
 
Jobbat på bästa jobbet ever..
 
 
Gjort mitt bästa loppisfynd i sommar.. 50 kr för denna fina lampa
 
 
Skrattat åt Fredde och Tommys lastning av hö
 
 
Urkult med barnen
 
 
30 årskalas med frieri i Umeå..
 
 
De går framåt på bron.. NU är det tätt överallt
 
 
Norgeresa med Therese
 
 
Fått söta kaniner
 
 
Bo på sin drömplats
 
 
Nästan är klar med min tatuering =)
 
 
              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Elin

Skitsnyggt pyssel! Du är duktig du:) Jag vill pussa på kycklingarna. Jag bryr mig inte ens om fågelinfluensan!

2014-01-07 @ 09:46:49
URL: http://wickedmuffin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0