Kaninerna

Äntligen har kaninen Anna-Karin flyttat ut till ladugården så att mitt hem slipper lukta som en mindre djurpark. Jag fick även tillbaka min älskade skänk som varit täckt i sågspån, bajs och hö. Hon skvätter ju runt alltihopa som en galning..
 
 
Nu har jag bara ett par ägg i äggkläckningsmaskinen så är vi djurfria helt om en två veckor sisådär.. 2 kycklingar föddes förresten idag =) Så söta så..
 
 
 
Vi har ju 2 bebisar till på gården, lilla Skateboard och Tiger har hunnit bli 3 veckor och har börjat röra runt sig och kolla runt i buren nu. Är nyfikna små rackare =)  
 
 
Mamma Fifi
 
 
Fifi och ungarna bor inne med hönsen i barnkammaren där.
 
 
Hit fick Anna-Karin flytta, in i grannhuset med killarna..
 
 
Barnen har döpt kaninerna här ute också.. Ja det va ringen egogrej av mig att döpa kaninen efter mig utan det kan vi ju tacka Elliot för.. Nu måste jag avliva Milton, Elliot, Anna-Karin och Peter som kaninerna nu heter..
 
Fast den gråa är jag hemskt förtjust i så han har jag döpt till Gandalf men säg inget till barnen =)
 
 
Skulle fira kaninutflyttningen med att baka lite bröd men det blev så dåligt så då fick hönorna det.. Då blev de ju iaf glada..
 
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0