Letar vidare

Kollade igenom blocket också, jag och Fredde har blivit värsta blocketoholics, sitter och knapprar på var sin dator, bara det att jag kollar efter tapeter och möbler medans han kollar på djur..

 

Hittade iaf det här på blocket

 

 
 
Jag vill så gärna ha en orange ryamatta i vardagsrummet. Jag tror att det kommer att passa väldigt bra till de röda väggarna men antingen är de jättedyra eller så långt bort MEN så var jag till stan idag med mormor och passade på att springa in på ett par loppisar.. Vad hittade jag då?? Jo en orange ryamatta, visserligen rund men det sa nog gå bra =)
 
Visar prylarna imorgon =) Fyndade bland annat en Röd Bayvas Elin =)
 
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0