Lycksele

Fredrik har haft så ont i ryggen de senaste månaderna (diskbråck) och hans humör blir bara sämre och sämre både för att han har ont och för att han inte kan göra någonting och är det något som han inte kan är det att vara stillasittande och göralös.. Han blir hemsk att bo med så jag rymde hemifrån i fredags och åkte själv till Lycksele för att vi skulle få lite andrum från varandra.
 
Det var underbart, kände att jag började slappna av när jag bara kört 2 mil. Mamma var ledig så vi har umgåtts..
 
 
J och så Laban också.. Här försöker han hypnotisera kött att hoppa ner i hans mun.. Var alldeles blött på golvet där han suttit.. Dreggelpelle..
 
 
Mamma hittade de här gamla gardinerna som jag hade i mitt rum då jag var liten så de fick jag ta hem till ungarna.. Nu sitter de i deras rum =)
 
 
Hittade denna klockan på Dollar som jag gillade väldigt mycket, men jag ha ju klockor överallt så den fick stanna där..
 
Vi åkte till SK möbler på lördagen och jag fick mig lite inspiration
 
 
Snygg trästege
 
 
Kuddar jag kan göra..
 
 
Söta taxtavlor och lampor.
 
Jag var in på röda korset och hittade lite tyg.
 
4 längder gardiner med lupiner på, min favoritblomma, betalade endast 45 kr för allihopa och så hittade jag lite trikåtyg..
 
 
5,5 meter tyg med 1,5 bredd för 60 kr. Tog en halvmeter till mig själv och ska sälja vidare resten.
 
 
Fick denna fina duken för 1 kr också =)
 
Skulle gå på fler loppisar i Lycksele men allt var stängt så jag bestämde mig för att åka över Vännäs hem och vi hittade faktiskt 2 öppna loppisar efter vägen..
 
 
Första loppisen hade denna skitsnygga JIE blomman att ha på väggen men den fick stanna kvar. Hade inte pengar till den =( Jag köpte däremot örhänge och en påfågelsfigur i glas.
 
 
 
Mamma och jag satt och pratade på vägen hem att det var så många vägar som man inte åkt, man har bara kört förbi dem alla dessa åren utan att veta vart det går så vi tog och svängde av efter en av dem. Där hade stormen gått hårt fram. Överallt låg det träd..
 
Kom hem sent på lördagskväll.. Han umgås lite med barnen innan de skulle lägga sig och sedan såg vi film.
 
 
Hade paket då jag kom hem också. Det här fina trikåtyget som jag köpt på tradera,, rolig överraskning =)
 
              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Elin Nordlander

Laban! Jag saknar min drägglande vovve!:D Snygg som fan var den där blomman. Dyr eller?

2014-01-07 @ 09:38:21
URL: http://wickedmuffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0