Mina loppisfynd denna vecka =)

Fick ju som sagt gå på lite loppisar då jag var i stan och hittade lite grejer också =)
 
Skulle egentligen leta lite födelsedagspresenter men hittade mest till mig själv som vanligt =)
 

 
Snygga tallrikar
 
 
Fina salladsbestick i teak, och en tillbringare
 
 
 
Påslakan till barnsäng
 
 
En härligt orange ryamatta som ska vara uppe i vardagsrummet då jag gjort klart där.
 
 
3 oöppnade tapetrullar för 100 kr.. Så jäkla snygga och extra breda..
 
 
Blev så förälskad i den gula så jag ska göra den till "fondvägg" i vardagsrummet.. Passa jättebra till den röda.. Lite crazy kanske men jag är ju sådan så varför inte.. Bara att tapetsera om då man är less..
 
 
Härlig keramiktavla
 
 
Stor ekspegel..
 
 
 
 
Å vad dåliga bilder blev men jag hoppas att ni ser ändå, min mobilkamera är inte nå bra alltså.. =(
 
Ja det var mina fynd det..
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0