Säljartagen

Jag fick för mig igår att jag skulle lägga ut lite grejer på facebook som jag hade till salu och det gick väldans snabbt efter det.
 
 
 
Sålde sådant jag inte ens tänkt att sälja så som våra dricksglas, tapetsnuttar, dunderklumpendockan som jag har och lite till. Det var folk med höksyn som såg grejerna i bakgrunden på bilderna av grejerna som var till salu..
 
Ja va fan allt är väl till salu till rätt pris =)
 
 
Spegeln som jag köpte för 50 kr fick jag 250 kr för
 
 
Besticken 50 kr (3 kr inköp)
 
 
 
Fick in ca 500 kr på en halvtimme så jag är nöjd. MEN så har jag ju handlat på tradera i veckan så det ligger nog plus minus noll.. Jajaja jag tjänade ju ihop det jag hade gjort av med iaf =) Ja ni ser ju här ovan vad jag har köpt.. Inte så jättenödvändiga grejer men jag ville ha dem så jag slog till.. =)
 
 
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0