Ninnie

Sitter och kollar runt på Etys och hittar bekanta grejer.. Saker som min syster köpte på vår lilla loppisrunda nere i Katrineholm då vi var där..
 
 
Den här lilla keramiktavlan med fåglarna hittade jag först men jag tyckte att den var för dyr med sina 50 kr på prislappen.. Jag är snål helst då det gäller sådant här som jag har så mycket av.. Minns inte om syster köpte den men på etsy kostar den 420 kr!!!
 
 
Syster älskar och samlar på Ninnie Forsgrens keramik tavlor och hittade bland annat denna på möbelmagasinet i Katrineholm.
 
 
Hon skrev ett inlägg om det här. Du ska veta syster att på Etsy kostar den 470 kr =)
 
Jag har inte så många keramiktavlor egentligen och hade inte tänkt så mycket på namnet Ninnie förrän jag läste Elins blogginlägg om det men jag har tydligen samlat på Ninnie i flera år själv utan att veta om det..
 
 
För det är hon som gör mina favoritvaser och lyktor som jag har flera stycken av =)
 
              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Elin

Ja det är lustigt när man börjar kolla märkningar och stämplar. Då inser man att man har många dyrgripar. Som man mest köpte för att man tyckte dom var fina;-D Jag har några vaser av ninnie med! Älskar hennes keramik! Shit va mycket dom tar för prylarna på etsy! Jag vill ju desperat ha den där tavlan med småfåglarna här ovan?!;-P

2014-11-20 @ 09:45:49
URL: http://wickedmuffin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0