Det går framåt

Jag var till arbetsterapeuten igår och han sa att jag inte fick belasta handen på länge. Det är en ordentlig stukning och den behöver vila och jag kan räkna med att ha ont i upp till ett halvår.. kul.. Alla inom sjukvården säger åt mig att det hade varit bättre om jag brutit armen men om jag hade fått bestämma så hade jag inte gjort illa mig alls.
 
Får njuta av det fina höstvädret iaf, det har ju varit soligt och fint ett par dagar men kallt, -8 grader imorse så jag har eldat.
 
 
Har varit ute och tjusat med de här fina herrarna också.. Rutger och Herr Grå.. Så fina och snälla baggar.
 
I tisdags tog jag och Elliot en liten promenad. Han cyklade och jag gick med hundarna. Det blev ca 1 mil.. Bra pinnat på för en 5 åring. Vi hämtade Milton på fritids och gick hem. Ingen av dem klagade en enda gång, de tyckte att det var så roligt så.. Jag höll på att dö... Har fortfarande träningsvärk och ett svullet knä.
 
Har pysslat på i pysselrummet idag. Har hållit mig hemma nästan hela dagen. Var en sväng hem till Katrin och köpte en bokhylla. 60 kr och ägg de tycker jag var bra =)  
 
Jag är så lyckligt lottad att jag har bra vänner och en snäll man..
 
Therese har tapetserat klart och Fredde flyttat och burit möbler så idag har jag bara pysslat på inne i pysselrummet och ställt tillbaka grejer i bokhyllor och jobbat på med en hand vilket är jäkligt störande..
 
TUSEN TACK!!!
 
 
Barnen var duktiga och bar lite färgburkar åt mig från pysselrummet till hundrummet.. Superduktiga pojkar.
 
 
Fick Fredde att flytta hyllorna på ett annat sätt så fick vi plats med en till bokhylla. Cdhyllan Benny från IKEA passade perfekt att ha sprayburkar i.
 
 
Nya bokhylla fick plats mellan fönstret och cdhyllan.
 
 
Vi fick upp fönsterbrädor och annat ikväll men jag glömde ta kort på det så det visar jag imorgon.
 
 
Kaos!!
 
 
Jag räknade fel eller inte egentligen, jag trodde att jag hade fler rullar än vad jag hade så det blev 4 våder av en annan tapet men jag tycker inte att det gör något.. Nu fick jag ju använda denna fina tapet också =)
 
 
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0