Förbannad

I 4 veckor har jag gått med skena på armen och inte använt den alls.. Doktorn på akuten sa att det var en spricka och att jag skulle vara försiktig och ta det lugnt. Idag var sista dagen på sjukskrivningen och jag hade telefonkontakt med doktorn här i Junsele.. Då säger han att det står i röntgenrapporten från 4 veckor sedan att jag inte hade någon skada..
 
Han ringde till överläkaren på röntgen som fick kolla igen och de kunde konstatera att jag inte hade någon skada och att det doktorn på akuten sett troligtvis var ett blodkärl och att han misstagit sig.
 
Men för säkerhets skull fick jag åka ner till Sollefteå igen idag och röntga en gång till. Ja men det var ju som de trodde.. INGEN SPRICKA!!! VAFAN!!!!! Här har jag gått i 4 veckor och besväras och jäklas med en hand helt i onödan..
 
Ja jag har ju haft ont och haft problem med handleden men då kanske de kunde ha kollat upp varför. Nu är jag fortsatt sjukskriven till den 19 oktober för att träna upp handleden igen..
Känns ju som jäkligt bortkastade veckor =(
 
 
Kände mig jävligt irriterad idag men hämtade alla 4 barnen och åkte hem och pysslade med dem istället.
 
 
Vårt nya favoritpyssel.. pärlplattor.. finns mycket roligt man kan göra =)
 
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0