Klar

Känner mig äntligen klar med pysselrummet. Jag fick en cd hylla av min kusin Jannice igår som verkligen blev pricken över i. Nu har jag kunnat stuva undan de sista sprayburkarna i den och den funkar verkligen perfekt som sprayburkshylla.. Fast nu har jag en bananlåda med cd-skivor som jag inte vet var jag ska lägga.
 
 
Fredde har gjort hyllor ovanför fönstren och satt upp dem åt mig. Det blev mycket bra men jag orkade inte måla dem men tycker inte att det gör så mycket. Deras naturliga färg passade bra till tapeten.
 

Freddes skrivbord som konstigt nog alltid blir full i grejer.. Men nu har jag hängt upp alla tavlorna i sovrummet så att inte ska förstöras. Hade tänkt göra en vägg full med dessa tavlor i vardagsrummet uppe då det är klart.
 
 
Blev ju lite mindre grejer då men har lite kvar =)
 
 
Köpte den vänstra bokhylla av Katrin och den blev ju jättebra =)
 
Det känns så stort och luftigt nu.. Blev väldigt nöjd med fönstren. Jag spraymålade de vita fönsterbrädorna gula.  
 
 
 
Nya bokhyllan fick plats bredvid de andra vita och det blev jättebra. =)
 
 
Tavlorna har kommit upp också.
 
 
Och mattor på golven =)
 
 
Strykbrädan har fått nytt tyg också.
 
 
 
Bara en låda kvar att packa upp. Den innehåller tyvärr allt som var i lådorna på skrivbordet som Therese fick. Bra, viktiga saker som är bra och ha nära till hands men som inte hittar en plats någonstans.. Förstår ni vad jag menar??
              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Elin

Va snyggt att våga vägra vitt på fönsterbrädorna! Vart jättebra med tapeten också. Blir så inspirerad!:)

Svar: vet du vad jag hittade idag?? en tapetrulle till av den som var slut.. jag som letat överallt och gått igenom tapeterna 20 gånger.. nu hittade jag den fullt synligt.. någon som jävlas med mig
Anna-Karin

2014-10-24 @ 19:44:45
URL: http://wickedmuffin.blogg.se
Postat av: Elin

Nej?! Fan vad störigt! Hur ska du göra nu då?

Svar: jag låter det vara. har redan skruvat fast så mycket på väggen och bokhyllorna är fulla i böcker igen...
Anna-Karin

2014-11-03 @ 12:52:11
URL: http://wickedmuffin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0