Mina elefanter

Jag har hållit igång hela dagen men nu var jag tvungen att sätta mig ner och äta lite lunch så jag värmde en pirog som jag gjort i veckan och satte mig vid datorn i pysselrummet. Sitter och tittar på min elefantsamling som jag har på hyllor ovanför skrivbordet.
 
Nu när jag gjorde om här inne så passade jag på att samla ihop mina elefanter som stått lite var stans i huset och samlade dem på en och samma plats.
 
Passade även på att räkna dem. Jag räknade bara de elefanter som är målade. Mina andra elefanter fick inte följa med i den listan. 59 stycken hade jag..
 
Blev väldigt förvånad över att det hunnit bli så många men hittar dem på loppisar lite då och då och har h¨ållit på i ett par år och samlat.
 
Men då jag var i stan den 9 oktober för att röntga handleden igen så hade Erikshjälpen öppet och jag passade på att springa in dit och där hittade jag nummer 60. Den största elefanten som jag sett i samma serie..
 
 
Nu står alla fint samlade på ett och samma ställe och jag kan njuta av dem medans jag äter lunch.
 
 
 
 

 
 
 
              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Elin

FAAAAN vad elefanter! Det lustiga är ju att det är hur snyggt som helst att ha sådär många. Det blir som en helhet, och dom passar så bra till tapeterna i prylhyllorna. Mycket snyggt!

2014-10-24 @ 19:47:33
URL: http://wickedmuffin.blogg.se
Postat av: Anonym

Nämen, vilken kul blogg! Så fint!

Svar: vad roligt att du tycker det =) TACK
Anna-Karin

2014-11-02 @ 15:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0