östersund

Förra onsdagen åkte jag till Östersund för att hämta en vän på tågstationen. Självklart åkte jag tidigare och passade på att gå på de loppisar som jag läst om i åratal...
 
Jag började med att bli stoppad av polisen mitt ute i ingenstans för att visa körkort och blåsa... de var så trevliga så och det gick fort så jag har inget emot det. Tycker att det är bra att de finns =)
 
Stannade till i Hammerdal och gick in på röda korset där.
 
Hittade en klänning och lite stuvbitar där till vettiga priser. Fortsatte sedan till Östersund där jag gick in på loppis på gården , Erikshjälpen, och röda korset.. Nu minns jag ju inte vad jag hittade vart men här kommer mina fynd.
 
Hittade denna fina klänning på röda korset. 40 kr gav jag för den.. =)
 
 
I klänningen står det Marimekko, vet inte om det är en äkta men roligt =)
 
 
 
Köpte denna klänning också som ska till handelsboa. 
 

Fint fönsterhänge
 
 
Satt och tittade på en sådan här ljusstake på tradera dagen innan men tyckte att de var för dyra så jag hade tur då jag hittade en för 20 kr.  
 
 
En hel samling Bayvaser för 40 kr =)
 
 
Hittade en till ljusstake till min samling i en färg jag inte hade.. Glad =)


6 stycken har det hunnit bli...
 
Det var en bra dag i Östersund men lite tråkigt att gå själv. Saknade min shoppingpartner Therese under dagen men vi får ta en tripp dit någon gång.
 
 
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0