trött

Klockan är bara fem i åtta på kvällen men jag har redan legat i sängen i en timme.. Är så trött.. Hela helgen har varit en trötthelg fast jag har hunnit med massor..
 
Fredrik har jobbat helg så som vanligt tokspringer jag runt och gör saker..
 
Igår skurade jag hela övervåningen på härbret, städade och slet. Har börjat i vävrummet och göra iordning också och funderar på tapeter dit. Men det får bli en annan dag..
 
Idag har jag sovit länge (9) kört traktor och dyngvagn till mamma och pappas gård, städat inne och vikit 2 ton tvätt som bara samlats på hög under hela sommaren.. Äntligen är vardagsrummet just ett vardagsrum igen och inte en tvättstuga.
 
Barnen har varit superduktiga och städat sina rum och hjälp till så vi lyxade till det med pizza idag, mycket gott och mycket behändigt att slipa laga mat för en gångs skull.. =)  
 
Lagade en massa mat i torsdags då vi hade vår 10 års bröllopsdag, DE NI =), och Therese, Tommy och barnen var förbi. Vi åt så vi hamnade i matkoma men det blev så mycket mat att det har räckt tills idag.
 
 
Fick denna fina present av bästaste vännerna. Tack och bock ;)
 
 
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0