Sundsvall

Trots djävulsk ryggvärk så åkte jag till Sundsvall för 2 veckor sedan. Jag bara måste storhandla för nu gapade skafferiet väldigt tomt..
 
Dagen innan bestämde sig Fredde för att han behövde nya verktyg och att vi skulle gå ut kl 7 på kvällen och städa hela garaget för att hitta åt alla hans verktyg så han visste vad han saknade.. Jag gick in efter 1,5 timme... =/  Kom fram till att han behövde 3 grejer.. 
 
Tro det eller ej men bilderna nedan är från EFTER städningen..
 
 
 
 
 
 
För ovanlig´hetens skull så köpte jag lite tyg... Det brukar jag ju aaaaaaldrig göra... Men de var ju så fina...
 
 
 
 
Och så blev det ju lite loppisar också.
 
 
Denna fina ampel fick jag för 20 kr, tappade den i golvet det första jag gjorde då jag kom hem... Men lugn, jag kunde laga den =)
 
 
 
 
Nu ska här spelas =)
 
 
Jula hade ju så sjukt snygga tumstockar.. Var tvungen att ha en i varje färg =)
 
 
Och så håret att matcha =) Men det funkade inte, blev rödhårig istället så jag ringde och klagade och Loreal skickade faktiskt en ny, helt gratis.. TACK!! Ska testa den imorgon =)
 
 
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0