shoppat

Fast mormor har varit dålig så har jag varit iväg på enklare dagsturer. Jag och mamma åkte till Sundsvall innan jul för att shoppa julklappar men kom hem med mest till mig själv. Hittade ju så mycket fina vaser och prydnadssaker. Konstigt att det får plats med mer i vårt hus.. Snart så har jag ett helt rum och massor av nya bokhyllor att ställa saker i men jag tror att det kommer att bli rätt så fullt på en gång. Jag har ett gäng banankartonger fulla med vaser som väntar på hyllor =)
 
 
Söta små paddor av keramik hittade jag i Sundsvall på fyndlagret 25 kr
 
 
Vas på myrorna i Sundsvall. 20 kr
 
 
 
Ouppackade stora ramar från Ikea köpte jag på fyndlagret. 3 stycken för 40 kr styck. nypris på Ikea är 199 kr styck
 
 
Den lilla vasen följde med hem. De stora hade jag sedan tidigare
 
 
Den lilla vasen följde med hem.
 
 
Köpte en till elefant på indiska
 
 
Fina sängkläder på röda korset. 10 kr styck
 
 
Härlig duk röda korset
 
 
JÄTTEstort tyg röda korset.
 
 
Liten lampa 5 kr röda korset
 
Tradera
 
Har suttit och klickat hem lite grejer på tradera också. Blev lite porslin... igen...
 
 
Jag har lite tallrikar och en stor kaffekanna med detta mönster på så när jag såg dessa glas var jag tvungen att slå till =) Att de var pyttesmå hade jag inte räknat med. Men de är fina att titta på =)
 

Hittade detta vackra Acapulcofat på tradera för ett jättebra pris. En köp nu auktion som varit ute 5 minuter.. Jag hade tur kan jag säga. Jag skyndade mig att trycka på köpknappen.. en tredjedel för vad de brukar kosta fick jag den för och den är helt perfekt skick... Såååååå glad.. =)
 
 
Har en hel hög med olika JIE fat som denna men då jag såg denna blev jag tagen för färgen är så fin och så har jag inte sett denna färg förut. Var bara jag som budade så jag vann såklart =)
 
 
Men så blev jag lite ledsen då den kom och den hade gått sönder i frakten =(
 
Umeå
 
Förra fredagen så fick jag ett mindre psykbryt. Jag tror att det slog mig att mormor verkligen gått bort och jag grät, skrattade, skrek, bråkade med allt och alla och ville bara bort.. Så jag och Milton åkte till Lycksele och sov där. Mamma och pappa var bortresta så vi hade det lugnt och skönt och det var bara så skönt att få komma hemifrån och bara vara.. På lördagen så åkte vi till Umeå för att byta lego som Milton fått i julklapp och köpa massor av byggmaterial till vardagsrummet.
Vi hittade såklart loppisar också =) Allt som jag köpte blev totalt 200 kr.
 
 
En Ninnie ljuslyckta.. samlar på dem =) Som allt annat hehehhe
 
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0