Sundsvall

Jag, mamma och Therese var till Sundsvall för ett tag sedan men jag har glömt att blogga om loppisfynden jag gjorde så här kommer det =)
 
 
Hittade en till golvvas. Har vaser i detta mönster i 3 andra färger också..
 
 
Nya skor från din sko
 
 
TGR har ju öppnat i Sundsvall... LOVE IT!!!!
 
 
Blommor från IKEA
 
 
 
Ny matta från IKEA ner till stugan.. passade utmärkt där..
 
 
Hittade dessa fina konsolerna på loppis men de har inte hittat ett hem än..
 
 
Vas och blomma från IKEA
 
 
Hittade 2 av dessa... Så fina.. Både Fredde och systeryster är ju födda i September =)
 
 
Vaser såklart..
 
 
Och nya elefanter till samlingen =)
 
 
Ganska stort klövertyg för 10 kr.. Inte illa...
 
 
Denna klockan fick jag billigt... Urverket funkar inte och bra var väl det för jag ska göra en ny hylla av den =)
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0