Den här veckan då??

Ja jag har inte glömt denna veckan, Jag har suttit och hålit på med wild west cruisersgrejer, ringt folk och skrivit många mail. Ut och gått med hundarna, agerat lammorska och gosat med alla fåren.
 
Igår var det så varmt och skönt, jag satt ute i hagen med fåren i en och halv timme. Jag har beställt klippning av dem men passade på att ta med en sax ut igår för att klippa fort det värsta. Herr Grå tyckte att det var så skönt s han la sig vid mina fötter och bara låg och blundade och njöt.. gick igenom ullen, tog bort smuts och kliade honom ordentligt.. Så himla mysigt..
 
4 lamm föddes igår så det var full rulle =) men tyvärr var ett dött då det föddes =( Men sådan är naturen tyvärr..
 
Men de andra mår bra =)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det här med hinkar var ju både spännande och lite otäckt.. :)
 
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0