Ja vad händer här då??

Förra veckan jobbade jag bara 2 dagar så jag var ute mycket och njöt av vädret. Jag tog tag i träningen och har gått minst en timme per dag med hundarna i rask takt och så har jag hållit igång hemma så jag har varit helt slut på kvällarna men jag har haft så svårt att sova så det har bara blivit några timmar per natt..
 
Men har lyckats hålla mig borta från godis och annat snask så jag är stolt över mig själv. Godissuget blir mindre tack och lov..
 
 
Jag och barnen går runt tjärn nu till brevlådorna för att möta upp taxi, det har varit så lerigt på vår väg så man vill inte köra sönder den men nu börjar det bli bättre =)
 
I fredags åkte jag till Lycksele och på lördagen så var jag och mamma på kurs i ullspinning.. Det var jätteroligt och lärorikt men svårt. Jag träffade helt underbara människor som lärde mig mycket. Jag hoppas att vi träffas igen =)
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag älskar all ull som Kia hade med sig. Kia är kursledaren och hon har en hemsida här. Hon ordnar massor av roliga kurser...
 
 
Så här stor blev mitt garnnystan efter en hel dag.. Ja jag testade lite på spinnrockarna också som inte är med på mitt nystan men detta gjorde jag med en slända.. Liten men stolt är jag =)
 
Jag var helt slut i huvudet efter en heldag med nytt tänkande så jag och mamma gick ut och käkade på kinarestaurangen sedan raka vägen hem och lade oss på soffan framför tvn.. Så himla skönt..
 
Söndagen var också en slappardag, åkte till dollarstore och kollade in någon loppis men tog det lugnt.. Åkte hem så jag var hemma vid 4-5 tiden, solen lyste så jag hamnade nere hos fåren sittandes i solen och gosade med lammen ... =) Inte så dumt..
 
 
 
Hamnade på trappan till härbret också på kvällskvisten tillsammans med katterna.. Varmt och skönt =)
 
 
Ja och så hade det ju kommit tre kycklingar då jag kom hem. Dessa tre är hedemora och tillhör några vänner och nu har vi 7 nya ägg i kläckaren till dem =)
 
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0