Vår

Det har varit härligt väder i påsk och jag har passat på att gosa med djuren nu då vi varit lediga.. =)
 
 
Jag och Tessan på fisketävlingen i Bölen =)
 
 
Lilla Ella som föddes den 29 mars. Vi har bara fått två lamm än så länge men tackorna ser ut att spricka när som helst så det är fler lamm på väg =)
 
 
Passar på att gosa med minihästarna på djurparken så ofta jag kan..
 
 
Roligt att två av tackorna bräker på en gång.. Nu orkar de inte springa och jaga mig och kolla mina fickor efter gosaker hela tiden så nu ligger de ner och bäääääääar istället allt de kan.. Herr Grå i mitten =)
 
 
Lilla Pelle, den enda överlevande kaninungen hittade Fredrik tyvärr död idag. =( Har ingen aning om vad som hänt honom, inga skador alls och han mådde bra imorse men sådant är ju tyvärr livet =(
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0