Jobbat

Jag fick jobba denna vecka.. Jätteroligt har det varit =) . I måndags var jag och hälsade på Elliot på skolan och var med honom hela dagen och alla andra trollungar ;)
 
 
På tisdagen så klädde vi oss varmt, jag och barnen, och åkte tillbaka till skolan men då för att jag skulle jobba. Jag fick vara spanskalärare för en dag i åk 7-9. Det var en mycket lärorik men rolig dag och jag skulle gärna göra det igen =)
 
Igår och idag har jag hoppat in som vikarie i Elliots klass och busat med 10 stycken 6 åringar.. Vilken energi men goa ungar är de allihopa =) Imorgon ska jag vara lite med åk 1-3 och det ska nog gå lika bra som resten av veckan har varit. 
Det har varit en bra vecka och jag kan lova att jag har sovit bra på nätterna.. Har varit helt slut hahaha...  
 
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0