Känner mig seg

Idag så är det inte en jättebra dag.. Igår så städade jag, målade köksluckor, plockade och donade och när Fredde komhem så bar vi gipsskivor och började sätta upp gips i taket i sovrummet..
 
Har så ont i kroppen idag, armar axlar, knän.. Tur att Jonas var snäll och kom in och hjälpte oss med sista stora plattan som skulle upp i taket. Vi orkade inte.. Nu är det bara några småbitar som ska upp i taket och så ska väggarna gipsas och så är det spackling vilket tydligen blir mitt jobb...
 
Jag bor ju med en perfektionist så det är inte så roligt att göra sådant där då han kommer och trackar ner på arbetet sedan.. Jajaja han kan ju ha ändrat på sig sedan förra gången..
 
 
 
Jag längtar tills allt tråkigt underarbete är klart så man får börja tapetsera och inreda =)
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0