En snabbrepris av min sommar..

Eftersom tiden går så fruktansvärt fort så har inte jag hunnit med att blogga alls i sommar som ni nog märkt. Att jobba heltid, ha barn, man och en hel drös med djur slukar visst mycket tid och jag har inte hunnit med att göra något roligt alls förutom Pragresan nu i augusti med mamma och syster.
 
Har inte ens hunnit umgås med Therese och Tommy och då är det illa =(
 
Men här kommer bilder från min sommar.
 
 
 
 Jag och barnen lagade bryggan och byggde en stege tillsammans så att vi kunde bada, för det har vi faktiskt gjort också..
 
 
Jag var på Urkult med Anna och barnen och hade roligt =)
 
 
 
 
 
Jag har sytt kjolar och väskor.. Fick sådan inspiration på Urkult 
 
 
 Njutit av solnedgångar
 
 
Trimmat gräs
 
 Flyttat en massa fårstängsel i regn
 
 
Gosat med kaninungar och försökt få dem att stanna i buren, en inte så lätt uppgift.
 
 
 
 Varit och ridit på jättehästar som inte ens jag kände att jag skulle ha sönder med min vikt (rädsla jag har då jag sätter mig på en häst)
 
 
Gosat med Tessan 
 
 
 
Legat i höggräset med katterna  
 
 
 Kört fast gräsklipparen på jobbet
 
 
Matat grisarna om och om igen
 
 
Kännt mig galen
 
 
Kännt mig trött
 
 
Tagit in hö
 
Målat lite granna
 
 
Målat lite till
 
 
Fixat med loppisen
 
 
Fixat ensilage
 
 
Varit hundvakt åt denna galning =) Ville inte vara med på selfis, öronen var viktigare att tvätta
 
 
 
 
Matat hönorna
 
 
Trakasserat Hasse med kameran ;)
 
 
Njutit av åskoväder
 
 
Haft får på rymmen
 
 
Dukat till funktionärsfest
 
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0